Yeni nesil gıda

Sodalı içecek pazarının lideri Coca-Cola ABD’de tüketimi dibe vuran süt piyasasına girmeye hazırlanıyor. Mike ve Sue McClokskey tarafından kurulan Fairlife markasını satın alan şirket 2015’te yoğun bir tanıtım kampanyasına hazırlanıyor. FairLife’ın ilginç bir özelliği var. %100 süt tabanlı olmasına rağmen kendine has bir teknolojiyle tamamen sütten elde edilen su, tereyağı, protein, vitamin, mineral ve fruktoz ile optimum dengeye kavuşturuluyor. Yani bir sağımda kalsiyum oranı düşük bir süt toplandıysa diğer sağımdan elde edilen kalsiyumla destekleniyor ve normal seviyeye ulaştırılıyor. Hiçbir yapay bileşen kullanılmıyor. Kesinlikle iyi fikir. Sitesinde birçok sorunun cevabı var. Türkiye’ye gelir mi bilmiyorum ama tadını epey merak ettim doğrusu (Bizim gıda şirketlerimiz de site ve içeriğinden biraz ders çıkarır umarım. Ders gibi marka olmuş).
http://www.youtube.com/watch?v=S83hsrD9ukk

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s