En zayıf yönlerim vs Güçlü Yönlerim

Zayıf Yönlerim:

“Çalışmalarımda daha çok büyük resme odaklanıyor olmam, kimi zaman detayları gözden kaçırmama neden olabiliyor. Buna karşın hızlı çalıştığım için, kaçırdığım detayların kontrollerini sonrasında yapabiliyorum. Böylelikle geliştirmeye açık olarak nitelendirebileceğim detay konusundaki bu yönümün üzerinden hızlı çalışarak ve sonrasında gerekli kontrolleri yaparak gelebiliyorum.”

“bazen gerektiğinden fazla çalışıyorum, sosyal hayatımı ihmal ediyorum

“çok dürüstüm hiç yalan söyleyemiyorum, bu bazen bana zarar veriyor”

Bazen insanların ismini unutabiliyorum. Bilirsiniz bazen birisiyle tanıştığınız anda ismini unutursunuz.Bunu geliştirmek için görsel hafıza teknikleri uyguluyorum.

Güçlü Yönlerim:

teknik beceri,

hızlı öğrenme yeteneği,

başarma azmi,

pozitif tutum,

iyi ilişki kurma

ortak hedefler doğrultusunda çalışma yeteneği

Bir Cevap Yazın

