Milyonlarca Kez İndirilen Uygulamaların Sırrı : Pazarlama

LaDiDa uygulaması ilk çıktığında sadece Prerna Gupta ve arkadaşları “ters karaoke” özelliğini yerleştirmişlerdi. Buna göre siz şarkıyı söylüyordunuz ve uygulama uygun bir müzik ile birleştirip size geri sunuyordu.

Belirli bir grup insan bu fikri gerçekten beğendi. Bunun üzerine şu günlerde meşhur olan dublaj sistemine de geçebilirlerdi ancak geçmediler.

Çünkü durum şuydu: insanlar sevmişti ama hoplayıp zıplayarak şarkı söylemiyor ve kullanmak için can atmıyorlardı. Ürünü piyasaya sürdükten sonra elde ettikleri bu izlenim ile can alıcı hamlelerden birisi geldi. Çoğu insana ters karaoke sıra dışı bir fikir gibi göründü ancak insanlar kötü şarkı söylediklerini duymak istemiyordu, utanıyordu.

O zaman yapılması gereken “sesi kötü olanların iyi şarkı söylemesini sağlayan bir teknoloji” eklemekti. Bunu da ekipten, gerçekten kötü şarkı söyleyen birisi ile tanıttılar. İnsanlar hem samimiyeti gördü hem de özgüven kazandı.

Kaynak: http://www.kafatech.com/milyonlarca-kez-indirilen-uygulamalarin-sirri-pazarlama/

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s